El passat dissabte 17 de maig es va celebrar a la platja de l’Arrabassada de Tarragona la segona edició del Tarraco Aquatló, prova que forma part de la Lliga i la Copa Catalana i que dona el tret de sortida a la temporada d’aquesta modalitat.

Més de 200 participants van gaudir de les esplèndides platges i aigües de Tarragona, un pèl més fredes que de costum cosa que va permetre l’ús de neoprens. Des de la secció de triatló hi vam participar amb dos equips, un de femení i un de masculí, amb un total de sis triatletes.

L’equip masculí, que es troba a la Divisió d’Honor a la lliga, va assolir una meritòria 7a posició en la classificació per clubs amb els següents resultats individuals:

  • Carlos Garrido: 27è a la classificació masculina, 10è de la categoria Absolut Masculí, 4t del grup d’edat 30-34 i 28è de la classificació general.
  • Nicolas Fricou: 43è a la classificació masculina, 11è de la categoria Absolut Masculí, 4t del grup d’edat 40-44 i 53è de la classificació general.
  • Xavier Megias: 52è a la classificació masculina, 10è de la categoria Absolut Masculí, 9è del grup d’edat 50-54 i 69è de la classificació general.

Per la seva banda, l’equip femení no va poder puntuar ja que la triatleta Sílvia González no va poder finalitzar la prova per una indisposició en el tram de natació. Els resultats individuals de la resta de l’equip van ser els següents:

  • Mònica Crisol: 10a a la classificació femenina, 2a de la categoria Absolut Femení, 1a del grup d’edat 40-44 i 52a de la classificació general.
  • Laia Megias: 19a a la classificació femenina, 4a de la categoria Absolut Femení, 4a del grup d’edat 18-19 i 71a de la classificació general.

Moltes felicitats a tots i totes per la vostra actuació!

×

Et truquem?

Deixa el teu telèfon i et trucarem en les properes 24 hores, de dilluns a divendres, per solucionar els teus dubtes.



ET
TRUQUEM