Sala d’Activitats Dirigides

Sala de 170 m2 amb parquet, ben il·luminada i amb bona temperatura, idònia per realitzar les classes del Programa d’Activitats Dirigides.

Amb unes vistes precioses a la zona enjardinada de la Piscina d’Estiu la fan una de les sales més privilegiades del Club.

En aquesta sala es realitzen tot tipus d’activitats, per a totes les edats i tots els gustos. Des de classes de tonificació muscular molt intenses fins a classes per a treballar el cos i la ment com el ioga.

Consulta el Programa d’Activitats Dirigides del Club i els nostres tècnics t’assessoraran sobre quin tipus d’activitats es poden adaptar millor a les teves necessitats.

×

Necessites ajuda? Et truquem

Deixa el teu telèfon i et trucarem en les properes 24 hores, de dilluns a divendres, per solucionar els teus dubtes.



ET
TRUQUEM