El Club Natació Rubí ja disposa d’un Amazon Locker. Es tracta d’una de les novetats d’aquesta temporada que consisteix en un armariet intel·ligent on els clients d’Amazon podran recollir les seves comandes. D’aquesta manera, el Club es converteix en el segon punt de recollida de Rubí amb aquest sistema, amb el que socis/es, usuaris i veïns de la ciutat podran venir al Club a recollir les seves comandes durant l’horari d’obertura de la instal·lació i sense preocupar-se de l’horari de lliurament a casa o a la feina.

 

Com enviar a un Amazon Locker?

  1. Accedeix al teu compte d’Amazon.
  2. Fes una nova comanda tal i com ho fas habitualment.
  3. Durant el procés de compra només hauràs de seleccionar l’Amazon Locker del Club com a punt de recollida a la pàgina de direccions, tal i com ho faries per enviar-ho a casa.
  4. Si en el moment de tramitar la comanda no es pot seleccionar el Locker del Club, voldrà dir que la comanda és massa gran i supera la mida màxima del Locker, o que aquest està actualment ple.

 

Com recollir un paquet d’un Amazon Locker?

  1. Quan el paquet arriba al Locker, rebràs un correu electrònic amb les instruccions i un codi únic que utilitzaràs per la recollida.
  2. Un cop estiguis davant del Locker només hauràs de seguir les instruccions de la pantalla.
  3. Hauràs d’escriure el codi rebut o escanejar el codi de barres per obrir la porta de l’espai on està el teu paquet i recollir-lo.
  4. Tots els paquets entregats al Amazon Locker hauran de ser recollits en un termini de 3 dies naturals. Si no es recullen dins d’aquest termini el paquet serà retornat automàticament al magatzem d’Amazon i procediran a realitzar un reemborsament total de la compra.

Amb aquest nou servei per a tots els socis i usuaris com per la ciutat, el Club ofereix una alternativa facilitant la recollida de les comandes, d’una manera còmode, simple i segura.