Recentment hem incorporat un nou sistema a la Sala d’Activitats Dirigides  perquè la validació de reserves sigui més ràpida i còmode!
 
Com funciona?
 
  • Si ja tens reserva, quan l’activitat que vas a fer aparegui a la pantalla de color verd (10 minuts abans de l’inici) ja pots validar la teva assistència passant la polsera o el carnet de soci/a pel lector abans d’accedir. Si la pantalla està en vermell encara no pots accedir a aquest espai.
  • Si no tens reserva, passant la teva polsera o carnet de soci/a podràs reservar la teva plaça i validar la teva assistència automàticament (sempre que quedin places lliures).
A més, a la pantalla pots veure les properes activitats que tindran lloc en aquell espai.
 
Properament també podràs gaudir d’aquest sistema de validació a la Sala de Cycling.
 
A les Activitats Dirigides Aquàtiques és el monitor el que valida la teva reserva. Recorda dir-li el teu nom abans de començar l’activitat.
 
Recorda que si no assistiràs a l’activitat ara pots cancel·lar la teva reserva fins a 15 minuts abans, per tal de permetre a una altra persona ocupar la teva plaça. En el cas d’acumular en els últims 7 dies dues reserves no cancel·lades i amb l’assistència no validada s’aplicarà una penalització de 7 dies sense poder reservar.
 
Per poder realitzar qualsevol Activitat Dirigida és obligatòria la reserva prèvia (a través de l’APP del Club, per telèfon, per la web  o a recepció a partir de 48 hores abans). Com a novetat, si no queden places per a una activitat et pots apuntar a la llista d’espera a través de l’APP i t’avisarem si queda alguna plaça lliure abans de l’inici.
 
Les Activitats Dirigides són un servei exclusiu per a socis i sòcies amb la Quota Social Plus.
×

Necessites ajuda? Et truquem

Deixa el teu telèfon i et trucarem en les properes 24 hores, de dilluns a divendres, per solucionar els teus dubtes.



ET
TRUQUEM