L’equip de triatló del Club segueix en plena forma! Dissabte passat vam competir al Trirelay Duatló CNC Relleus, celebrat a Pineda de Mar. Una prova del tipus super sprint (3 km de cursa a peu, 7 km de ciclisme i 2 km de cursa a peu) en la modalitat de Duatló de Carretera que era la seu del Campionat Nacional de Catalunya per relleus.

El Club ha estat representat per dos equips:

– Un equip masculí, format per Joan Campillo, Nico Fricou i Frank Garcia, que va assolir la 20a posició en la classificació masculina, la 22a en la classificació general i la 6a del grup d’edat 30-34.
– Un equip femení, integrat per Andrea Hom, Andrea García i Mònica Crisol, que va aconseguir una meritòria 8a posició en la classificació femenina, la 32a en la classificació general i la 2a del grup d’edat 35-39.

L’enhorabona a tots i totes!

La resta de resultats i classificacions es poden consultar aquí.

×

Necessites ajuda? Et truquem

Deixa el teu telèfon i et trucarem en les properes 24 hores, de dilluns a divendres, per solucionar els teus dubtes.



ET
TRUQUEM