El cap de setmana passat, les piscines Manel Estiarte Duocastella de Manresa van acollir el VII Campionat de Catalunya Màster de natació d’hivern en piscina de 25 metres.
Des del Club hi vam participar amb un total de sis nedadors en diferents categories: l’Àgueda Martinez, la Gemma Sampons, en Joan Carles Hernandez, en David Monleon, l’Alejandro Costa i en Rodrigo Puig Mir.
Hem de destacar el pòdium aconseguit per l’Alejandro en els 50 m. papallona en la categoria 45+ masculina, i els tres assolits per la Gemma en la categoria 35+ femenina: 2a als 100 m. esquena i 3a als 100 m. estils i als 50 m. lliures.
L’enhorabona a tots i totes!! Els resultats i les classificacions complertes es poden consultar aquí.