Informem que la Generalitat de Catalunya ha comunicat que, de moment, mantindr脿 les restriccions de tancament dels centres esportius com a mesura preventiva davant de la Covid-19. Per aquest motiu, el Club romandr脿 tancat durant m铆nim 10 dies m茅s, fins el 22 de novembre (incl貌s).

Confiem que les flexibilitzacions anunciades a partir del 23 de novembre ens permetin reprendre el m茅s aviat possible la nostra activitat. Informarem de qualsevol novetat amb car脿cter immediat per aquesta mateixa via.

Des del Club volem reivindicar que l鈥檈sport聽incideix directament en la millora de la salut, ja que l鈥檃ctivitat f铆sica repercuteix directament en tenir un sistema immunol貌gic m茅s fort davant malalties com la COVID-19. Tamb茅 incideix en altres 脿mbits importants com l鈥檈ducaci贸, la聽formaci贸 i la聽inclusi贸 social. A m茅s,聽l鈥檈sport 茅s segur, i aix铆 ho demostren les baixes xifres de contagis en l鈥檃ctivitat esportiva (nom茅s el 0,28% a tot l鈥檈stat).

Gr脿cies de nou per la vostra col路laboraci贸 i esfor莽 en aquests moments tant complicats pel conjunt de la societat. Sense vosaltres no seria possible seguir endavant. Sense vosaltres ens ofeguem.

#somCNR #familiaCNR #somEssencials #somSegurs