Programa d’Activitats Dirigides

Gaudeix del nostre Programa d’Activitats Dirigides, molt variat i actual. Les activitats estan dirigides per un gran equip d’instructors que t’ajudaran a aconseguir els teus objectius. Per poder realitzar aquestes activitats només caldrà que tinguis la quota plus, que inclou les activitats dirigides. Consulta la descripció de les activitats per saber quines s’adapten més a tu.

A partir del 31 d’agost

 

Més de 75 activitats dirigides a la setmana per escollir

ZUMBA / Z-MOVE

Balla i gaudeix! Coreografies, creades amb ritmes llatins, diverses i fàcils d’aprendre per fer esport i passar-ho d’allò més bé.

COMBAT

Combinació d’aeròbic i kickBoxing. Es realitzen coreografies al ritme de la música amb moviments forts i àgils, cops de puny, patades i desplaçaments. Són sessions molt divertides que agraden a tothom. L’entrenador marca el ritme del grup per realitzar un treball cardiovascular intens i beneficiós tant per l’home com per la dona.

DANCE & FIT

Aquesta activitat és una classe de ball en la qual es fusionen diferents estils musicals amb l’objectiu de cremar calories.  Cada coreografia es du a terme alternant melodies intenses i lentes, aconseguint així un treball d’intervals aeròbics.

SPINNING

Programa de ciclisme indoor que es realitza amb bicicletes estàtiques especialment dissenyades per aquesta pràctica. Es tracta d’un entrenament cardiovascular estructurat en intervals al ritme de la música. La despesa calòrica és molt elevada, tot i que els alumnes poden regular la resistència lliurement en tot moment.

STEP

Aquesta activitat es treballa sobre una plataforma fixa que anomenem STEP. Són sessions de treball cardiovascular en les que es realitza una coreografia al ritme de la música pujant i baixant de l’step. Es podria dir que és una evolució o una adaptació de l’aeròbic a aquest element.

RUNNING 

Quedem per córrer? Els entrenaments es faran a la pista d’atletisme i després aprofitarem les rodalies del Club per a fer quedades i sortir a córrer en grup.

STEP & TO

Aquesta activitat combina blocs d’exercicis amb Step amb exercicis de tonificació muscular. És una activitat mixta perquè es fa treball cardiovascular i de tonificació general. Es fan coreografies senzilles amb Step fent servir alhora manuelles, discos o barres.

ENTRENAMENT FUNCIONAL (A L’EXTERIOR)

El concepte d’entrenament funcional és “entrenar amb un propòsit”. És una metodologia d’entrenament que es basa en realitzar exercicis i moviments que ens ajudin a exercir tasques d’ús diari.

AIGUAFITNESS

L’Aiguafitness és una activitat aeròbica aquàtica en la qual es treballen tots els músculs del cos i la rutina dels exercicis es fa gairebé sense esforç, és a dir, s’uneixen les qualitats terapèutiques de l’aigua amb els beneficis de l’activitat

AIGUAGYM

L’Aiguagym és un programa on es treballen els mateixos objectius que a l’aiguafitness però les sessions són més suaus.

AIGUA EXTREM

En aquesta activitat es realitzarà un entrenament intens i efectiu dins del medi aquàtic. Notaràs beneficis tant a nivell cardiovascular com muscular.

TBC

És una activitat combina molta varietat de material esportiu: bosus steps, gomes, manuelles, barres, discos… Es tonifica tot el cos alternant amb blocs d’exercicis de treball cardiovascular.

CARDIO GAC

Classe que combina l’exercici aeròbic amb la tonificació de glutis, abdominals i cames. Aquesta activitat barreja dues de les activitats que més agraden als nostres usuaris el TBC i el GAC.

CROSSHIIT  (High Intensity Interval Training + Crossfit)

Entrenament en intervals d’alta intensitat. És una de les formes més efectives que existeixen tant per millorar la resistència com per cremar calories.

HIIT (a l’exterior)

Entrenament en intervals de treball d’alta intensitat amb recuperacions parcials o completes. D’aquesta manera es maximitzen els resultats minimitzant el temps de treball.

TOTAL CORE

És una activitat de tonificació on es treballa el Core, que fa referència a la musculatura que abarca la regió abdominal i la part inferior de l’esquena. Ajuda a mantenir el centre de gravetat, un element fonamental pel treball de l’equilibri, la coordinació i l’estabilitat del cos.

POWER DUMBELL

Activitats molt intenses de tonificació muscular amb manuelles, barres i discos. Amb elles aconseguiràs un bon nivell de condicionament físic, gràcies a coreografies molt senzilles i fàcils d’executar per a tot tipus de públic.

GAC

Amb les sessions de GAC tonifiquem i enfortim les tres parts del nostre cos que més es poden veure afectades per la vida sedentària i els mals hàbits: els glutis, els abdominals i les cames. Sobretot en les dones, és molt freqüent l’acumulació de greix en aquestes zones. Amb aquesta activitat es fa un treball intens focalitzat en aquestes parts del nostre cos.

TONIFICACIÓ

Activitat que combina molta varietat de material esportiu: steps, gomes, manuelles, barres, discos. És una classe on es treballa la tonificació de tot el cos.

ABDOMINALS (a l’exterior)

És una activitat de tonificació on es treballa el Core, que fa referència a la musculatura que abarca la regió abdominal i la part inferior de l’esquena.

BODYART

Aquesta activitat té com a principals objectius treballar l’alineació corporal per corregir els mals hàbits de postura, reforçar tots els músculs prenent consciència de l’abdomen com a centre del cos, millorar l’equilibri, la coordinació i la flexibilitat, i eliminar l’estrès i la fatiga de la ment.

HIPOPRESSIUS

Exercicis posturals i respiratoris que impliquen un percentatge molt elevat de músculs i que disminueixen la pressió intra-abdominal. Aquesta tècnica és molt eficaç a l’hora de prevenir diferents tipus de patologies i aportar millores respecte al rendiment físic i estètic.

PILATES

Aquesta activitat té com a objectiu reforçar, millorar i recuperar les capacitats o habilitats físiques bàsiques. Es treballa l’equilibri, la coordinació i la força, tot això controlant la nostra posició corporal i concentrant-nos en el treball que realitzem en cada moment. És ideal per a persones amb mals d’esquena, ja que s’enforteix molt el recte abdominal, el sòl pelvià, el quadre lumbar i els oblics.

STRETCHING

Aquesta activitat es fonamenta en els estiraments corporals. Amb la col•locació del cos en diferents postures aconseguim estirar, obrir i relaxar diferents zones del cos. Estirant tot el cos aconseguim l’alineació corporal, l’harmonia a la postura i el benestar general.

IOGA

El ioga és un mètode de perfeccionament humà que té en compte la relació recíproca entre cos i ment. Per mantenir aquesta relació en equilibri combina tots els moviments que necessitem per assegurar la salut física amb les tècniques de meditació que ens aporten la pau mental.