Piscina d’estiu

Cada any, a finals de juny, es treu la lona de cobreix la piscina 2 i aquesta passa a ser la piscina d’estiu del Club Natació Rubí.

En aquest espai trobareu: una piscina petita pels més menuts (0-4 anys), una piscina lúdica amb cascades, jacuzzis i llits d’aigua per a usuaris majors de 12 anys i una zona central per a nens i nenes acompanyats d’un adult, una piscina gran de 12’5 x 25 metres i un gran solàrium amb gespa natural. És un espai idoni per gaudir amb la família i els amics de sol, bany i joc.

També disposeu del Bar-Restaurant i una zona de pícnic.

Normativa Piscina d’Estiu 2021 – Com funciona?

 

  • Piscina d’Estiu oberta del 24 de juny al 29 d’agost (ambdós inclosos).
  • 2 torns perquè el màxim d’usuaris puguin gaudir de la Piscina d’Estiu:
    -. Torn de matí: de 10:00 h a 14:45 h
    -. Torn de tarda: de 15:00 h a 19:45 h
  • Aforament reduït per garantir la teva seguretat.
  • La reserva prèvia és obligatòria.
  • Les reserves es poden fer a partir de 48 hores abans de l’inici del torn fins a l’inici del mateix, després podràs fer-ho al Centre d’Atenció al Soci/a en el cas que quedin places.
  • Mascareta obligatòria:
    -. Per accedir al Club i fins a arribar al recinte de la piscina d’estiu.
    -. Quan no es pugui respectar la distància de seguretat.
  • La reserva per als socis/es és gratuïta. Els socis/es podran fer un total de 4 reserves al dia, 2 a la piscina d’estiu i 2 a la resta d’espais.
  • Preus entrades puntuals (només permeten l’accés a la Piscina d’Estiu):
      • Fins als 12 anys: 2.95 €
      • A partir de 13 anys: 3.95 €
  • Preus abonaments 20 entrades (permeten l’accés a tota la instal·lació):
      • Fins als 11 anys: 69.25 €
      • A partir dels 12 anys: 83.05 €
  • Els menors de 2 anys no han de reservar ni comprar entrada.
  • Els menors fins a 12 anys (inclosos) hauran de venir acompanyats d’un adult i el màxim de menors per cada adult és de 2, exceptuant les famílies nombroses.
  • Els socis/es podran anul·lar des de l’apartat “Les meves reserves”, presencialment al Centre d’Atenció al Soci/a o per telèfon (93 606 40 97) fins a 2 hores abans.
  • Les entrades puntuals o les reserves amb abonaments de 20 entrades no es podran anul·lar, excepte en casos de pluja quan es tanqui l’espai o per causes de força major enviant un correu electrònic a cnr@cnrubi.cat amb el justificant corresponent, i aquesta anul·lació convertirà l’entrada en saldo del moneder per comprar entrades per un altre dia/torn.

Instruccions reserva per a socis/es, compra d’entrades puntuals o reserva amb abonament de 20 entrades

Per quins canals es pot reservar?

  • Socis/es:
      • A través de la web del Club (accedeix aquí).
      • A través de l’APP del Club.
      • Per telèfon (93 606 40 97).
      • Presencialment al Centre d’Atenció al Soci/a.
  • Entrades puntuals:
      • A través de la web del Club (accedeix aquí).
      • Presencialment al Centre d’Atenció al Soci/a.
  • Reserves amb abonaments 20 entrades:
      • A través de la web del Club (accedeix aquí).
      • Per telèfon (93 606 40 97).
      • Presencialment al Centre d’Atenció al Soci/a.

Com puc reservar a través la web del Club?

 

  1. Accedeix a la plataforma aquí.
  2. Dins de l’apartat “Reserves Piscina d’Estiu” clica a “Reserva per a socis/es” o “Compra d’entrades puntuals o reserva amb abonament”, depenent del que vulguis fer. Si es vol fer les dues coses s’haurà de fer per separat.
  3. Selecciona el dia i el torn pel que vols reservar o comprar l’entrada.
      • Si el torn està en vermell, totes les entrades o reserves per aquell torn estan esgotades. Si el torn està en gris, encara no estàs dins de les 48 hores per poder reservar. Si el torn està en blanc, pots comprar la teva entrada o reservar per aquell torn.
      • Només es podrà reservar online fins a l’hora d’inici de cada torn, un cop hagi començat només es podrà fer presencialment al Centre d’Atenció al Soci/a si queden places.
  4. Confirma la duració de la reserva (en aquest cas només tindràs l’opció de 300 minuts), hauràs de clicar sobre ella.
  5. Selecciona el número d’integrants de la reserva (pots fer una reserva de fins a 5 persones). Si estàs fent una reserva per a socis/es, tots els integrants hauran de ser socis/es, i a l’inrevés. Clica a continuar.
  6. Entra al teu compte. L’usuari és el seu DNI (sense guió i en majúscula) i la clau és el teu any de naixement (els 4 dígits).
      • Si no tens DNI o tens problemes per accedir escriu-nos a cnr@cnrubi.cat i t’ajudarem.
      • Si mai has realitzat cap activitat ni has estat soci/a del Club, hauràs de clicar a “Nou usuari” per crear una nova fitxa.
      • Si anteriorment has canviat la contrasenya i no la recordes, pots clicar a “Has oblidat la teva clau d’accés?” i rebràs un enllaç per recuperar-la al correu electrònic que tens al Club. Si no en tens o ja no existeix caldrà que ens escriguis a cnr@cnrubi.cat i t’ajudarem.
  7. Si després d’accedir t’apareix l’error “Aquest recurs no pot ser bloquejat en aquests moments” vol dir que no estàs a l’apartat correcte (ets soci/a i estàs a “Compra d’entrades puntuals o reserva amb abonament” o no ets soci/a i estàs a “Reserva per a socis/es”).
  8. Si has seleccionat més d’un integrant a la reserva, en aquest pas els hauràs d’afegir, en cas contrari saltarem al següent punt.
      • Automàticament t’apareixerà la teva unitat familiar, els pots afegir des d’aquí clicant al “+”.
      • Si vols afegir a la reserva algú que no està a la teva unitat familiar, hauràs de clicar a “Buscar integrants” i posar el seu DNI (caldrà que tingui ja fitxa al Club, sinó no el podràs afegir a la reserva. Hauràs de tornar a la pàgina d’accés i crear una nova fitxa).
      • Clicar a “Buscar” i afegeix-lo clicant al “+”.
      • Si no té DNI no el podràs afegir, li hauràs de fer una altra reserva independent entrant al seu compte. Si no pots accedir-hi escriu-nos a cnr@cnrubi.cat i t’ajudarem.
  9. Accepta les condicions de reserva i clica a “Continuar”.
  10. T’apareixerà el resum de pagament.
      • Si ets socis/a, el total serà 0 € i només hauràs de confirmar la reserva clicant a “Reservar”.
      • Si estàs comprant una entrada puntual, et sortirà el preu a pagar segons l’edat i hauràs d’escollir la forma de pagament.
      • Els descomptes per a pensionistes s’apliquen automàticament (cal haver-ho acreditat abans al Centre d’Atenció al Soci/a).
      • Si vols pagar fent servir un abonament de 20 entrades (clicar a “Fer servir bonos” i s’aplicarà el descompte automàticament gastant un ús de l’abonament). L’abonament de 20 entrades és personal i intransferible, només el podràs utilitzar per pagar l’entrada del titular del mateix.
      • Selecciona la forma de pagament (targeta de dèbit/crèdit o moneder en el cas que tinguis entrades anul·lades) i clica a continuar per fer el pagament.
  11. Un cop fet el pagament o no (en funció de si ets socis/a o no), et sortirà la pàgina de confirmació i rebràs un correu electrònic de confirmació.
  12. En el correu electrònic que rebràs si compres una entrada puntual o reserves amb un abonament de 20 entrades, hi haurà l’entrada adjunta on trobaràs un codi QR per a cada persona.
      • Aquest codi QR caldrà que el portis en el mòbil o imprès en el moment d’accedir i si posar-lo al lector QR del torn podràs entrar sense cues ni esperes. Només es podrà accedir dins del torn reservat (de 10 a 14.45 h o de 15 a 19.45 h), en cap cas es podrà accedir amb antelació.
      • En el cas dels socis/es, l’accés serà com sempre amb el carnet de soci/a.
      • Si reserves amb un abonament de 20 entrades, en el moment de reservar se’t descomptarà una entrada de l’abonament. En el moment d’accedir pel torn hauràs de fer-ho amb el codi QR que rebràs en el moment de fer la reserva per tal que no se’t descompti un nou ús. Si tens una reserva per la Piscina d’Estiu i per algun altre espai, el QR només et deixarà entrar a partir de l’inici del torn de la Piscina d’Estiu (10 h o 15 h). Si tens alguna reserva abans d’aquesta hora caldrà que ho comuniquis al Centre d’Atenció al Soci/a perquè no se’t descompti una altra entrada.
  13. Des de l’apartat “Les meves reserves”, podràs consultar les reserves realitzades i/o anul·lar-les clicant a “Veure reserva” (només en el cas dels socis/es).
  14. També en el mateix apartat podràs veure el codi QR clicant a “Veure entrades”, en el cas que no hagis rebut el correu electrònic, però només el podràs veure el dia que hagis reservat, no abans.

 

 
Com reservar a través de l’APP del Club? (servei exclusiu per a socis/es)
 
  1. A la pàgina principal de l’APP del Club, un cop ja has accedit amb el teu usuari i contrasenya de l’APP, trobaràs un nou apartat “Reserves Piscina Estiu”.
  2. S’obrirà la pàgina de reserves i automàticament, com que ja estàves a l’APP amb el teu usuari, estarà vinculat a la teva fitxa del Club i no caldrà que tornis a accedir.
  3. Hauràs de clicar a “Reserva per a socis/es”.
  4. Selecciona el dia i el torn pel que vols reservar o comprar l’entrada.
      • Si el torn està en vermell, totes les entrades o reserves per aquell torn estan esgotades. Si el torn està en gris, encara no estàs dins de les 48 hores per poder reservar. Si el torn està en blanc, pots comprar la teva entrada o reservar per aquell torn.
      • Només es podrà reservar online fins a l’hora d’inici de cada torn, un cop hagi començat només es podrà fer presencialment al Centre d’Atenció al Soci/a si queden places.
  5. Confirma la duració de la reserva (en aquest cas només tindràs l’opció de 300 minuts), hauràs de clicar sobre ella.
  6. Selecciona el número d’integrants de la reserva (pots fer una reserva de fins a 5 persones i tots hauran de ser socis/es. Si vols fer una compra d’entrades ho hauràs de fer pels altres mètodes disponibles). Clica a continuar.
  7. Si has seleccionat més d’un integrant a la reserva, en aquest pas els hauràs d’afegir, en cas contrari saltarem al següent punt.
      • Automàticament t’apareixerà la teva unitat familiar, els pots afegir des d’aquí clicant al “+”.
      • Si vols afegir a la reserva algú que no està a la teva unitat familiar, hauràs de clicar a “Buscar integrants” i posar el seu DNI (caldrà que sigui soci/a del Club, sinó no el podràs afegir a la reserva).
      • Clicar a “Buscar” i afegeix-lo clicant al “+”.
      • Si no té DNI no el podràs afegir, li hauràs de fer una altra reserva independent entrant al seu compte. Si no pots accedir-hi escriu-nos a cnr@cnrubi.cat i t’ajudarem.
  8. Accepta les condicions de reserva i clica a “Continuar”.
  9. T’apareixerà el resum de pagament. Com que ets socis/a, el total serà 0 € i només hauràs de confirmar la reserva clicant a “Reservar”.
  10. Et sortirà la pàgina de confirmació i rebràs un correu electrònic de confirmació.
  11. Des de l’apartat “Les meves reserves”, al qual pots entrar clicant a les 3 ratlles del menú superior, al teu nom i després a “Les meves dades”, podràs consultar les reserves realitzades i/o anul·lar-les clicant a “Veure reserva”.

Per a qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres a cnr@cnrubi.cat o al telèfon 93 606 40 97.