Cursos natació infantils

Al Club trobaràs cursos de natació per a infants de 2 a 16 anys. Depenent de l’edat i el nivell de l’alumne realitzarà cursos de familiarització amb el medi aquàtic, cursos d’iniciació a la natació, de perfeccionament de la tècnica o d’entrenament.

Als cursos de natació del Club ensenyem a nedar d’una forma segura, divertida i eficaç i, sobretot, amb una tècnica correcta que ens permeti gaudir dels beneficis de l’aigua i la natació. A més, si el que busqueu és seguretat heu de tenir un nivell alt de domini aquàtic que s’aconsegueix amb la natació i altres habilitats aquàtiques que treballem a les nostres instal·lacions.

 

INSCRIPCIONS OBERTES

Instruccions per a renovacions i inscripcions online

 

1. És molt important llegir atentament cada punt de les instruccions per assegurar-te que la inscripció es realitza correctament.

2. Accedeix a la plataforma aquí.

3. Entra al compte de la persona que es vol inscriure a l’activitat (en aquest cas del nen/a). L’usuari és el seu DNI (sense guió i amb majúscula) i la clau és el seu any de naixement (els 4 dígits).

-. Si tens problemes per accedir o el nen/a no té DNI, escriu-nos a cnr@cnrubi.cat i t’ajudarem.

-. Si el nen/a mai ha realitzat cap activitat ni ha estat soci/a del Club, hauràs de clicar a “Nou usuari” per crear-li una nova fitxa.

4. Clica a RENOVAR a la pàgina principal.

5. T’apareixerà la pàgina per escollir l’activitat. Filtra per tipus d’activitat i selecciona l’edat i el grup que desitges.

-. Només t’apareixeran les activitats a les que és possible inscriure’t segons l’edat.

6. A l’activitat/grup que desitges hauràs de clicar a INSCRIURE’M.

-. Si no queden places en el grup que desitges, et podràs inscriure a la llista d’espera.

7. T’apareixerà el resum d’informació de l’activitat i el preu segons si el nen/a és soci/a o no. Clica a CONTINUAR.

8. Accepta les condicions d’alta a l’activitat, la Declaració Responsable per a les famílies de cursetistes/campistes menors d’edat, els Estatuts, el Reglament de Règim Intern i el Pla de Reobertura del Club Natació Rubí i clica a continuar.

9. T’apareixerà el resum de pagament. En aquest apartat hauràs d’introduir el número de compte per als següents pagaments en cas que no tinguem aquestes dades. Si ja consten a la nostra base de dades les podràs modificar més endavant a l’apartat “Dades Econòmiques”, dins de “Les meves dades” del menú superior.

10. Selecciona pagament amb targeta i realitza el pagament del mes de setembre i la matrícula (en el cas dels no socis).

11. Un cop completat el pagament, quedarà confirmada la inscripció a l’activitat.

12. Un cop feta la inscripció, si no ets soci/a hauràs de passar per el Centre d’Atenció al Soci/a abans del 31 d’agost per recollir el carnet d’accés a la instal·lació en el cas que no el tinguis d’altres activitats.

13. Posteriorment a la inscripció rebràs un correu electrònic amb un formulari per completar la inscripció i signar la informació en compliment de la normativa de protecció de dades personals. Si no el reps posa’t en contacte amb nosaltres a cnr@cnrubi.cat.

14. A l’apartat “Les meves activitats”, dins de “Les meves dades” del menú superior, podràs consultar les activitats a les que està inscrit/a.

 

 

Grups i horaris 2021/2022

2/3 anys – nascuts/des al 2018 i al 2019
Dilluns
17.30 – 18.15 h
18.15 – 19.00 h
18.30 – 19.15 h
Dimarts 17.45 – 18.30 h
18.30 – 19.15 h
Dimecres
17.30 – 18.15 h
18.15 – 19.00 h
18.30 – 19.15 h
Dijous 17.45 – 18.30 h
18.15 – 19.00 h
18.30 – 19.15 h
Divendres 17.45 – 18.30 h
18 – 18.45 h
19 – 19.45 h
Dissabte
11.30 – 12.15 h
12.30 – 13.15 h
3 anys avançat - nascuts/des al 2018
Dimarts 17.15 – 18 h
Dijous 17.15 – 18 h
4/5 anys – nascuts/des al 2016 i al 2017
Dilluns
17.15 – 18 h
17.30 – 18.15 h
18 – 18.45 h
18.30 – 19.15 h
18.45 – 19.30 h
19.15 – 20 h
Dimarts
17.15 – 18 h
17.30 – 18.15 h
18 – 18.45 h
Dimecres
17.15 – 18 h
18 – 18.45 h
18.30 – 19.15 h
Dijous
17.15 – 18 h
17.30 – 18.15 h
18.45 – 19.30 h
Divendres
17.15 – 18 h
17.45 – 18.30 h
18.15 – 19 h
Dissabte
10.30 – 11.15 h
11.30 – 12.15 h
6/7 anys – nascuts/des al 2014 i al 2015
Dilluns
17.15 – 18 h
18 – 18.45 h
18.45 – 19.30 h
19.15 – 20 h
Dimarts
17.15 – 18 h
18 – 18.45 h
18.45 – 19.30 h
Dimecres
17.30 – 18.15 h
18 – 18.45 h
18.45 – 19.30 h
19.15 – 20 h
Dijous 17.15 – 18 h
18 – 18.45 h
Divendres
17 – 17.45 h
17.15 – 18 h
17.30 – 18.15 h
17.45 – 18.30 h
18.15 – 19 h
Dissabte
10.15 – 11 h
12.15 – 13 h
8/10 anys – nascuts/des al 2011, 2012 i al 2013
Dilluns
17 – 17.45 h
18 – 18.45 h
19 – 19.45 h
19.15 – 20 h
Dimarts
17.30 – 18.15 h
Dimecres 17 – 17.45 h
18 – 18.45 h
19.30 – 20.15 h
Dijous 17.30 – 18.15 h
Divendres
17 – 17.45 h
18.30 – 19.15 h
19.30 – 20.15 h
Dissabte
11.15 – 12 h
12.30 – 13.15 h
11/14 anys – nascuts/des del 2007 al 2010
Dilluns 17 – 17.45 h
19.30 – 20.15 h
Dimarts 19 – 19.45 h
Dimecres
17 – 17.45 h
19 – 19.45 h
Dijous 19 – 19.45 h
Divendres
18 – 18.45 h
19 – 19.45 h
19.30 – 20.15 h
Dissabte
11.15 – 12 h

Quotes 2021/2022

 

  TRIMESTRE SETEMBRE
  PREU* PREU SOCI/A PREU* PREU SOCI/A
1 dia/setmana 68,00 € 51,30 € 22,70 € 17,10 €

* Els no socis hauran de pagar 16,50 € en concepte de drets d’inscripció i 1,70 € per la compra del carnet d’accés a la instal·lació.

 

Normativa d’inscripció i pagament

 

  • La inscripció es realitzarà preferentment online a través de la web del Club.
  • El mes de setembre i la matrícula (en el cas dels no socis) es pagaran en el moment de la inscripció. El carnet d’accés a la instal·lació (en el cas de no socis), es pagarà en el moment de recollir-lo. La resta de pagaments es realitzaran de forma automàtica a través del compte bancari:

 

1r PAGAMENT Setembre i matrícula Efectiu o targeta Dia de la inscripció
2n PAGAMENT Octubre, novembre i desembre Domiciliat 1 d’octubre 2021
3r PAGAMENT Gener, febrer i març Domiciliat 1 de gener de 2022
4t PAGAMENT Abril, maig i juny Domiciliat 1 d’abril de 2022

 

  • Un cop feta la inscripció, les baixes s’hauran de comunicar a la recepció del Club abans del dia 20 del mes anterior al proper pagament, signant l’imprès de baixa corresponent.
  • Davant d’una baixa justificada (amb certificat mèdic, laboral,…), es penalitzarà un 10% del total de la inscripció a partir del moment que es produeixi la baixa, en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  • Les devolucions dels imports de les baixes que es produeixen per voluntat pròpia, es veuran penalitzades amb un 20% del import total de la inscripció a partir del moment en que aquesta es produeixi, en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.

 

 

Calendari d’activitats 2021/2022

 

  • INICI: 4 de setembre de 2021
  • FINALITZACIÓ: 19 de juny de 2022

DIES FESTIUS ACTIVITATS

  • Tots els festius nacionals i locals.
  • Pont de desembre: 7 de desembre de 2021.
  • Nadal: del 23 de desembre de 2021 al 8 de gener de 2022 (ambdós inclosos).
  • Setmana Santa: de l’11 al 18 d’abril de 2022 (ambdços inclosos).

 

 

Normativa del curs i protocols d’higiene

  • Es podrà accedir al Club màxim 10 minuts abans de l’activitat.
  • Només es permet l’entrada als vestidors d’un acompanyant per infant.
  • És obligatori desinfectar-se les mans a l’entrada al Club i després d’utilitzar els vestidors.
  • És obligatori utilitzar mascareta sempre, exceptuant el moment en que es realitzi l’activitat.
  • S’haurà d’utilitzar sempre el vestidor assignat el primer dia.
  • Objectes personals: es recomana no deixar cap bossa ni roba al vestidor. El Club no es fa responsable dels objectes perduts.
  • Els assecadors, de moment, romandran deshabilitats per seguretat.
  • El tècnic responsable recollirà i retornarà als participants al vestidor corresponent. És important que els pares esperin a l’interior del vestidor durant la recollida del grup, això evitarà aglomeracions al passadís i una millor fluïdesa dels cursets.
  • Es recomana utilitzar una tovallola al vestidor per posar a sobre del banc, per seure si és necessari o per posar les pertinences a sobre.
  • Les dutxes dels vestidors de grups estaran deshabilitades per evitar creuaments de grups i aglomeracions. Els infants es dutxaran a les dutxes de platja de piscina quan finalitzi l’activitat i abans de posar-se el barnús (sense sabó).
  • Us demanem minimitzar tot el que pugueu l’estança dins dels vestidors, mantenir sempre que sigui possible la distància de seguretat i no treure-us la mascareta en cap moment.
  • Equipament: per poder assistir als cursets de natació cal portar banyador, barnús, xancles, casquet de bany (obligatori) i ulleres de piscina (recomanat). Per millorar el dinamisme de la classe es recomana que cada peça de roba porti el nom de l’alumne. Es recomana l’ús de barnús amb butxaques per guardar la mascareta durant l’activitat i tenir-la a mà per utilitzar-la quan sigui necessari.
  • Es recomana utilitzar material propi sempre que sigui possible (aletes, pales…). Quan s’utilitzi material del Club, estarà prèviament net i desinfectat.
  • Espais: els cursos de natació es realitzaran a la piscina 1 o piscina 2 depenent del grup.
  • S’haurà de signar la declaració responsable per cursetistes menors d’edat en el procés d’inscripció.
  • En les inscripcions online, posteriorment a la inscripció es rebrà un correu electrònic amb un formulari per completar la inscripció i signar la informació en compliment de la normativa de protecció de dades personals.
  • Amb la inscripció a l’activitat, el participant i els seus pares/tutors accepten els Estatuts i el Reglament de Règim intern del Club, així com el Pla d’ús de les d’instal·lacions COVID-19.

 

El Club Natació Rubí es reserva el dret de modificar la programació dels cursos de natació en funció de les seves necessitats.